NACIONALINĖS NAUJIENOS

Dėmesio! Puola gripas ir peršalimo ligos

Lietuva

Gripu galima užsikrėsti nuo užsikrėtusio ir sergančio žmogaus. Užsikrėtęs gripo virusu žmogus suserga per vidutiniškai 48 val. Pasaulio sveikatos organizacija skiepus pripažįsta kaip veiksmingiausią gripo specifinę profilaktikos priemonę!

2019-01-29

„DRAUGŲ LAIŠKUOSE“ – ATSAKYMAI Į JAUNIMO PSICHOLOGINES PROBLEMAS

Lietuva

Kaip užbėgti sudėtingiems išgyvenimams už akių? Kaip išdrįsti prabilti apie sunkumus? Kur ieškoti pagalbos? Ką daryti, jei kalbėtis nedrąsu, arba, priešingai, norisi, tačiau nėra su kuo?

2019-01-03

​Kodėl žaislai gali būti pavojingi vaikams?

Lietuva

Švenčių proga stengiamės nustebinti vieni kitus ir išrinkti kuo tinkamesnes dovanas. Ne išimtis ir mūsų mažieji – jiems dažniausiai perkame žaislus. Tačiau ar visi žaislai vaikams yra saugūs?

2018-12-31

Vitaminas D – kas jis?

Lietuva

Vitaminas D – kas jis? Kokia jo reikšmė mūsų sveikatai? Kokie pagrindiniai šio vitamino šaltiniai? Ar žinote, kokia rekomenduojama paros norma? 

2018-10-01

NEMOKAMAS KŪNO SUDĖTIES ANALIZĖS TYRIMAS

Lietuva

Kūno masės indeksas (KMI) – tai ūgio ir svorio santykio teorinis rodiklis, nurodantis ar žmogaus svoris normalus. KMI formulė: KMI = svoris (kg) / ūgis (m) / ūgis (m).

2018-09-21

Ar žinojai, kad mums trūksta jodo?

Lietuva

Žmogaus organizmas jodo nedideliais kiekiais turi gauti kasdien!

2018-06-11

Nugalėkime taršą plastiku!

Lietuva

Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras (SMLPC) primena, kad birželio 5-ąją minima Pasaulinė aplinkos apsaugos diena. 

2018-06-04

Kaip suvartoti daugiau vaisių ir daržovių?

Lietuva

Pasaulio sveikatos organizacija rekomenduoja vaisių ir daržovių vartoti ne mažiau kaip penkis kartus per dieną ir vienam asmeniui per dieną jų suvartoti bent 400 gramų.

2018-06-01

Jaunuoli – praleisk laiką prasmingai!

Lietuva

Jei tau nuo 15 iki 29 metų, šiuo metu niekur nedirbi ir nesimokai, neleisk laiko veltui – dalyvauk „Jaunimo savanoriškoje tarnyboje“! 

2018-05-30

Vasaros belaukiant. Dehidratacija: kas tai ir kaip jos išvengti?

Lietuva

Kad vandens kiekis gerokai sumažėjo, galite įtarti, jei imsite jausti nedidelį nuovargį, nedidelį galvos skausmą, pakis nuotaika, pasidarys sunkiau sutelkti dėmesį.

2018-05-29
Projektą vykdo:
Projektą finansuoja:
© 2016-2019 Sveikatos Tinklas. Visos teisės saugomos. Privatumas ir atsakomybė.